הטמעת מערכות ERP

אצלנו בחברת ISRAEL-ERP מתייחסים למערכות ERP – Enterprise resource planning בחשיבות הגדולה ביותר שניתן להעניק למערכת לתכנון משאבי ארגון ולכן מוצר הדגל שלנו הוא הטעמת מערכת ERP לעסקים בכל הגדלים.

חברת ISRAEL-ERP מאמינה שכיום במאה ה-21 כל ארגון זקוק שיש לו פעילות של יצור, ניהול עובדים ומלאי צריך מערכת ERP.

מערכת לניהול המשאבים הארגונים תסייע לארגון בצמיחה עקבית, מעקב אחר המלאי הקיים וניהול קשרי הלקוחות של החברה ובכך תאפשר למנהלי הארגון לגייס יותר לקוחות, לפתור בעיות ולהעניק מענה טוב יותר ללקוחות שלהם. התוצאה? יותר עסקאות שנסגרות, יותר לקוחות מרוצים וכמובן יותר פרודוקטיביות לעסק.

מה אנחנו עושים כאשר אנחנו מטעמים מערכת ERP?

1

מסייעים בחירת מערכת ERP
לארגון או לעסק

ISRAEL-ERP תסייע לארגון לבחור את מערכת לתכנון משאבי ארגון(ERP) הטובה ביותר עבור הפעילות העסקית שלו.

2

אבחון ואפיון העסק

כאשר מאפיינים מערכת ERP עלינו להבין שלא מספיק לאבחן את הפן הטכנולוגי אלה יש גם חשיבות לתהליך הארגוני בתוך הארגון או העסק. חברת ISRAEL-ERP מבצעת אבחון ואפיון לכל פרויקט של הטמעת מערכת לתכנון משאבי ארגון(ERP) ומלווה את הארגון או עסק באמצעות יועץ ארגוני בנוסף ליועץ טכנולוגי ובכך מצליחה ISRAEL-ERP להעניק ללקוח ערך מוסף אדיר ביחס למתחריה ומצליחה לצמצם עלויות לא מתוכננות בעת הטמעת המערכת.

3

ישום והטמעת מערכת ERP

לאחר שלב אבחון ואפיון חברת ISRAEL-ERP מעניקה ללקוח לוח זמנים מסודר עם כל שלבי הדרך של ההטעמה ומתחילה את הטעמת מערכת קשרי הלקוחות בשני המישורים 

הטמעה במישור הארגוני – ליווי של מנהלי החברה ועובדים הרלוונטיים לעבודה על המערכת 

הטמעה במישור הטכנולוגי – ליווי של מטמיע מול ספקים חיצונים ועבודה שוטפת מול היועץ הארגוני. 

4

תמיכה טכנית

ISRAEL-ERP מעניקה לארגון או לעסק לאחר סיום הטמעת המערכת תמיכה טכנית מלאה ובכך מסייעת לו באופן שוטף גם לאחר הפרויקט המשותף.

לפרטים ורכישת חבילה לתמיכה תכנית – לחץ כאן

עובדים עם כל המערכות המובילות

עשרות ארגונים כבר עשו את הקפיצה קדימה

ISRAEL-CRM וגיל חיים בפרט, סייעו לנו בהקמת מערך מכירות בחברה. גיל העניק לנו כלים פרקטיים לייעול תהליך המכירות, שיפור מערך הפניות ללקוחות פוטנציאליים וסייע לנו להגיע לתוצאות טובות יותר במחלקה.
צחי רודניק
מנכ"ל אימפקט בית השקעות