תמיכה טכנית ופתרון בעיות

אנו ב ISRAEL-CRM מאמינים שכמו בהרבה דברים גם תמיכה טכנית צריכה להיות מותאמת לפי צרכיו של הלקוח. לכן החלטנו לבנות מספר חבילות שכל אחת יכולה לתאים לעסק שלכם ולפי הצרכים שלו.

Business IT

מעטפת טכנולוגית שוטפת בכל הקשור בפתרון בעיות בנושא IT כגון: תחזוקת מחשבים, התקנת תוכנות ניהול, מיילים עסקיים ועוד.

500
בתוספת מע"מ לחודש
החבילה כוללת:
מומלץ !

Business CRM

מעטפת טכנולוגית שוטפת בכל הקשור בפתרון בעיות במערכת ה-CRM , התממשקות לחיבורים חיצונים כגון פייסבוק, אתרי אינטרנט ועוד.

600
בתוספת מע"מ לחודש
החבילה כוללת:

Premium IT+CRM

מעטפת טכנולוגית שוטפת בכל הקשור בפתרון בעיות במערכת ה-CRM של הארגון ותמיכה ופתרון בעיות IT.

2,000
בתוספת מע"מ לחודש
החבילה כוללת:

* ניתן לרכוש את השירותים ל-6 חודשים או 12 חודשים בלבד

מעוניינים בחבילות ושירותים בהתאמה אישית?

עשרות ארגונים כבר עשו את הקפיצה קדימה

ISRAEL-CRM וגיל חיים בפרט, סייעו לנו בהקמת מערך מכירות בחברה. גיל העניק לנו כלים פרקטיים לייעול תהליך המכירות, שיפור מערך הפניות ללקוחות פוטנציאליים וסייע לנו להגיע לתוצאות טובות יותר במחלקה.
צחי רודניק
מנכ"ל אימפקט בית השקעות