תמיכה טכנית ופתרון בעיות
אנו ב ISRAEL-CRM מאמינים שכמו בהרבה דברים גם תמיכה טכנית צריכה להיות מותאמת לפי צרכיו של הלקוח. לכן החלטנו לבנות מספר חבילות שכל אחת יכולה לתאים לעסק שלכם ולפי הצרכים שלו.
Business IT
מעטפת טכנולוגית שוטפת בכל הקשור בפתרון בעיות בנושא IT כגון: תחזוקת מחשבים, התקנת תוכנות ניהול, מיילים עסקיים ועוד.
₪500
בתוספת מע"מ לחודש
החבילה כוללת:
- לעסקים עד 5 עובדים
- תמיכה טלפונית ללא הגבלה בשעות הפעילות (9:30-16:00)
- ביקור טכנאי IT בהיקף של 2 שעות בחודש במשרדי הלקוח
- קבוצת WhatsApp ייעודית לתמיכה ופתרון בעיות
- תמיכה ופתרון בעיות בשרתים ושירותי ענן
- תמיכה ופתרון בעיות IT כגון: תחזוקת מחשבים, התקנת מיילים עסקים, התקנת תוכנות 365 , GOOGLE ועוד...
החבילה כוללת:
- לעסקים עד 5 עובדים
- תמיכה טלפונית ללא הגבלה בשעות הפעילות (9:30-16:00)
- ביקור טכנאי IT בהיקף של 2 שעות בחודש במשרדי הלקוח
- קבוצת WhatsApp ייעודית לתמיכה ופתרון בעיות
- תמיכה ופתרון בעיות בשרתים ושירותי ענן
- תמיכה ופתרון בעיות IT כגון: תחזוקת מחשבים, התקנת מיילים עסקים, התקנת תוכנות 365 , GOOGLE ועוד…
מומלץ !
Business CRM
מעטפת טכנולוגית שוטפת בכל הקשור בפתרון בעיות במערכת ה-CRM , התממשקות לחיבורים חיצונים כגון פייסבוק, אתרי אינטרנט ועוד.
₪600
בתוספת מע"מ לחודש
החבילה כוללת:
- לעסקים עד 5 עובדים
- תמיכה טלפונית ללא הגבלה בשעות הפעילות (9:30-16:00)
- הדרכה עובדים ויעוץ ארגוני בהיקף של 2 שעות בחודש במשרדי הלקוח
- קבוצת WhatsApp ייעודית לתמיכה ופתרון בעיות
- תמיכה ופתרון בעיות במערכות CRM בהשתלטות מרחוק
- תמיכה באוטומציות שנבנו במערכות ZAPIER/INTEGROMT
החבילה כוללת:
- לעסקים עד 5 עובדים
- תמיכה טלפונית ללא הגבלה בשעות הפעילות (9:30-16:00)
- הדרכה עובדים ויעוץ ארגוני בהיקף של 2 שעות בחודש במשרדי הלקוח
- קבוצת WhatsApp ייעודית לתמיכה ופתרון בעיות
- תמיכה ופתרון בעיות במערכות CRM בהשתלטות מרחוק
- תמיכה באוטומציות שנבנו במערכות ZAPIER/INTEGROMT
Premium IT+CRM
מעטפת טכנולוגית שוטפת בכל הקשור בפתרון בעיות במערכת ה-CRM של הארגון ותמיכה ופתרון בעיות IT.
₪2,000
בתוספת מע"מ לחודש
החבילה כוללת:
- לעסקים עד 10 עובדים
- תמיכה טלפונית ללא הגבלה בשעות הפעילות (9:00-17:00)
- ביקור טכנאי IT ומומחה CRM בהיקף של 6 שעות בחודש במשרדי הלקוח
- קבוצת WhatsApp ייעודית לתמיכה ופתרון בעיות
- תמיכה ופתרון בעיות בשרתים ושירותי ענן
- כל מה שיש בחבילות Business CRM ו-Business IT
החבילה כוללת:
- לעסקים עד 10 עובדים
- תמיכה טלפונית ללא הגבלה בשעות הפעילות (9:00-17:00)
- ביקור טכנאי IT ומומחה CRM בהיקף של 6 שעות בחודש במשרדי הלקוח
- קבוצת WhatsApp ייעודית לתמיכה ופתרון בעיות
- תמיכה ופתרון בעיות בשרתים ושירותי ענן
- כל מה שיש בחבילות Business CRM ו-Business IT
* ניתן לרכוש את השירותים ל-6 חודשים או 12 חודשים בלבד
מעוניינים בחבילות ושירותים בהתאמה אישית?
עשרות ארגונים כבר עשו את הקפיצה קדימה
ISRAEL-CRM וגיל חיים בפרט, סייעו לנו בהקמת מערך מכירות בחברה.
גיל העניק לנו כלים פרקטיים לייעול תהליך המכירות, שיפור מערך הפניות ללקוחות פוטנציאליים וסייע לנו להגיע לתוצאות טובות יותר במחלקה.
צחי רודניק
מנכ"ל אימפקט בית השקעות